Wednesday, May 30, 2012

Rabu, 16 Mei 2012

Guan Eng Gagal Rasuah Tunku Aziz RM50,000?

Bagi orang yang tetap pendirian dan bermaruah...jangan kata 50k, 5 juta pun belum tentu berubah keputusan! Apakah Guan Eng ingat semua manusia sama? Apakah Guan Eng fikir menutup mulut dengan membayar sejumlah wang akan menyelesaikan masaalah? 
Macam sama pulak kejadian di Penang tahun lepas apabila diberitakan ada VIP dari parti DAPig yang membayar wang sebanyak RM200k untuk menutup mulut kerana anaknya meraba nenen? Apakah Guan Eng fikir hanya kerana nenen Tunku Aziz tidak diraba maka layak disuap sebanyak 50k sahaja?

Ikuti jawapan Tunku Aziz yang menyifatkan perbuatan Guan Eng dan baruanya Zairil sebagai biadap kerana mahu 'membeli' beliau. boleh baca kupasan menarik di agendadaily disini dan juga kupasan kickdefella.


Guan Eng dan Zairil boleh menafikannya! dan mereka berdua sudah pun menafikannya! cari sendiri penafian mereka! heheehe. Namun apa yang menjadi persoalan disini ialah...


Apakah orang berprinsip dan bermaruah seperti Tunku Aziz tak faham sepak terajang yang sedang dihidang dihadapan beliau oleh mereka berdua? Apakah orang berpengalaman dan matang seperti Tunku Aziz gagal mentafsir apa yang mereka cuba sampaikan? Apakah perkataan biadap Tunku Aziz itu masih tidak menggambarkan sesuatu yang beliau pasti?

Cuma apa yang penulis nak jelas dan pastikan disini ialah nenen Tunku Aziz tidak diraba oleh mana mana anak VIP DAPig..itu penulis pasti..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

pss..nak tahu cerita barua melayu yang taat lagi setia kepada DAPig sila  klik disini

No comments:

Post a Comment