Wednesday, February 29, 2012

Dato' Seri Anwar Ibrahim ni gampang jugakkan ? Dah berape puluh kali tangguh, dah berapa lama kes tak habis-habis ? Sumpah tak nak, bagi darah tak nak. Kalau tak salah apasal takut ? Lepas tu kecoh, sumpah tak bleh, bagi darah tak boleh sebab takut DNA disalah gunakan katanye.. dah tu apasal Dato' Seri Anwar Ibrahim merelakan pulak kemaluan beliau diukur dan dubur beliau disuluh ? Semasa ukur dan suluh tu pun, mungkin boleh dapat DNA beliau jugak kan ? apesal tak nak kecoh ? Dato' Seri Anwar Ibrahim gampang tahap blowjob anu sendiri agaknya. Pulak tu, kalau orang cakap lebih pasal beliau, terus saman. Tapi apasal bila Ummi, Ezam bongkar kaw-kaw, Dato' Seri Anwar Ibrahim menikus ? Sebab Dato' Seri Anwar Ibrahim gampang dan seorang GAY lahhhh ! Correct correct ! Sekian. Ha..lagi satu isu. Isu bodoh anjuran pro-peliwat. Bila Ezam, Rahimi dan lain-lain bekas orang kuat PKR bagi ceramah atas pentas UMNO/BN, puak pro-peliwat ni cakap : "elehh..itu barang reject PKR. Sampah PKR. UMNO/BN pengutip sampah !" elehhh konon, jeles lah tu nokkk ! meh sini den betulkan persepsi songsang tu, "weh berok-berok PKR/PAS/DAP. Ezam, Rahimi dan lain-lain tu bukan barang reject PKR, tetapi diorang yang reject PKR setelah tahu dan mengalami pengalaman yang menakutkan setelah ber-bos-kan seorang peliwat dan ber-2nd-bos-kan seorang dayus. correct-correctkan ye ! keh keh keh.." ini antara kata-kata ezam yang paling best : "Kita merasa lega kerana antara matlamat kita menubuhkan parti ini dan saya memimpin Angkatan Muda KeADILan adalah untuk membebaskan Anwar Ibrahim...." ezam cakap masa anwargay dibebaskan. http://www.agendadaily.com/tips/content.jsp?id=com.tms.cms.article.Article_f6357607-ca9db1d0-c0c18f00-e83a0b3d eh..salah pulak..ini kata-kata ezam semasa masih menjadi orang paling dipercayai anwargay. jadi maknanya ezam ni bukan calang-calang. jadi bila ezam lompat sokong UMNO/BN, janganlah cakap dia sampah. janganlah fitnah dia. kerana tanpa Ezam, PKN/PKR ni tidak kemana. lagi ezam ada cakap : "Kepada hulubalang-hulubalang tempang (PKR) dan panglima-panglima tempang (PKR), saya nak bagitau, satu sen, seribu, satu ratus ringgit, seribu ringgit, takdak satu sennn pun yang saya ambil, dan kerana itu saya tinggalkan anwar dan PKR. dan kalau saya berbohong, haram bagi saya. dan saya buat kenyataan ini, sebab saya mahu tuntut siapa yang fitnah saya dan keluarga saya, yang cakap saya keluar daripada PKR kerana duit. Saya akan tuntut, kalau mereka tidak minta maaf dan saya akan tuntut hukuman ALLAH s.w.t. di dunia dan akhirat..."ezam. dari video http://www.youtube.com/watch?v=8bpFz5xQc7Y eh..salah lagi pulak..macam tak kene point seperti isu diatas je kan ? keh keh keh..yang nak den sampaikan kepada puak pro-peliwat ni ialah, korang lah sampah sebenarnya. sebab majoriti bekas pioneer PKN/PKR dah blah sebab anwargay tu bapak sampah. so yang tinggal sekarang ni, sampah-sampah..keh keh keh.. sebonar eh den tongah ponin ni, takdo idea nak buat design layout ni, nak pakai hari rabu neh, tapi design belom siap apatahlagi printingnye..keh keh keh.. maka terima kasihlah kerana sudi membaca merapu den tongah hari ni. selamat berjaya ! tambahan..Nik Aziz tok gulu sesat cakap Solat dan pergi Haji tu sama dengan Demonstrasi beb !!!! PELACUR AGAMA BETOLLAH !!! siott je mulut beliau ni.. Vote BN ! You might also like: Din Nasution Tension ANWARGAY Buku Jingga Buku Untuk LGBT MB Nizar ? Anwargay Patut Contohi Khir Toyo LinkWithin Karya JoeZuax Email ThisBlogThis!Share to TwitterShare to Facebook

No comments:

Post a Comment